niechirurgiczna korekta nosa - kwas hialuronowy

Nos jest centralną i najbardziej widoczną częścią twarzy. Wiele osób nie akceptuje jego kształtu, co może być przyczyną kompleksów i obniżonej samooceny. W PP CLINIC Lublin oferujemy zabieg korekty nosa kwasem hialuronowym.

Niechirurgiczna korekta nosa kwasem hialuronowym jest doskonałą alternatywą dla operacji plastycznej. Przede wszystkim jest metodą mniej inwazyjną, praktycznie bezbolesną oraz nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji.

Korekta nosa kwasem hialuronowym - wskazania:

- niedoskonałości linii nosa, np. garb

- wyrównanie asymetrii nosa

- uniesienie czubka nosa

- korekta nosa siodełkowatego

Jak przebiega modelowanie nosa kwasem hialuronowym?

Na około pół godziny przed procedurą na okolicę poddawaną zabiegowi nakłada się krem znieczulający. Następnie lekarz wstrzykuje kwas hialuronowy w skórę właściwą przy użyciu bardzo cienkiej igły lub kaniuli. Po wprowadzeniu preparatu lekarz delikatni masuje okolicę nosa w celu równomiernego rozmieszczenia kwasu hialuronowego i uzyskania pożądanej korekty kształtu nosa.

Jak postępować po zabiegu i kiedy widoczne są efekty?

W okresie 2 tygodni po wykonanej korekcie nosa kwasem hialuronowym należy unikać nadmiernego narażenia na promienie słoneczne oraz ciepło.

Efekt działania kwasu hialuronowego jest natychmiastowy. Wizyta kontrolna w PP CLINIC Lublin jest wyznaczana na około 2 tygodnie po zabiegi w celu oceny ostatecznego efektu, który utrzymuje się przez okres 6 do 12 miesięcy.

Przeciwskazania do stosowania kwasu hialuronowego:

- reakcja alergiczna na kwas hialuronowy

- aktywna infekcja lub występowanie zmian na skórze w obrębie obszaru planowanego zabiegu

- skłonności do blizn przerostowych (keloidów), choroby układu immunologicznego, immunoterapia

Zabiegu nie wykonuje się u kobiet w ciąży lub karmiących piersią.

Możliwe objawy niepożądane występujące po zabiegu:

W miejscach wkłucia igły lub kaniuli może pojawić się ból, niewielki krwiaki, zaczerwienienie i obrzęk. Objawy te zwykle ustępują w przeciągu kilku godzin lub kilku dni.